Äijät - varausmaksu

Ensimmäinen ryhmä täynnä!

Seuraava aloitus sunnuntaina 9.1.2022 klo 17:00-18:00.

Maksettuasi varausmaksun varmistat paikan kevään 2022 pienryhmävalmennukseen. Mikäli valmennusta ei voida koronasta johtuen järjestää hyvitämme maksun jäsenmaksussa.

Paikkoja rajoitetusti, joten toimi nopeasti.

Lisää tuote ostoskoriin ja siirry kassalle. Kassalla voit valita maksutavaksi joko verkkomaksun tai maksun laskulla, liikuntarahalla, pankkikortilla. 

20,00 € / kpl sis. alv 24,00 % + Toimituskulut alkaen 0,00 €

Käytettävissä: -2 kpl

  Kpl

Oletko kauan yrittänyt pudottaa painoa ja tulla parempaan kuntoon? Oletko käynyt salilla mielestäsi säännöllisesti ja tehnyt duunia, mutta mitään ei tapahdu? Oletko valmis muutokseen? Tule mukaan miesten omaan Äijä -pienryhmävalmennukseen, jossa saat harjoitella ja oppia uutta muiden samanmielisten kanssa.

Miehet – Nyt tai ei koskaan. Ja miksi ei myös naiset?

Valmennus sisältää:

  • Lihaskuntotestit valmennuksen alussa ja lopussa
  • Viikottaiset tapaamiset
  • Kehittävän kuntosaliohjelman omatoimiseen harjoitteluun
  • Ohjeita terveellisen ruokavalion koostamiseen
  • Valmentajan ja ryhmän tuen Facebook/WhatsApp -ryhmässä
  • Hinta: 89 € / kk (5kk)
  • Valmennuksen kesto 20 viikkoa (5kk)
  • SEURAAVA ALOITUS 9.1.2022, lopetus 29.05.2022
  • Sunnuntaisin klo 17:00-18:00
  • Ilmoittautuminen on sitova
  • Max määrä osallistujia: 10

 

Valmentaja toimii Kuntosalivalmentaja Mats Loman.

"Olen itse käynyt samassa kuopassa – ylipainoa, väsymystä ja ärtyneisyyttä. Treenin, oikean ravinnon ja kunnollisen levon oppimisen kautta olen saanut punaisesta langasta kiinni ja olo on parempi kuin 25 vuotiaana.

Erityiskiinnostuksen kohteenani on kokonaisvaltainen hyvinvointi, oikea suoritustekniikka, ravinnon merkitys - ja koostaminen sekä lihasmassan kasvu."


Palautetta valmennuksesta:

"Äijäryhmä mahdollisti tällaisen noviisinkin päästä kärryille treenin saloista. Vaikka tarkoitus ei ollutkaan varsinaisesti laihduttaa, niin mukavasti pari kiloa katosi. Ryhti parani ja selkälihakset vahvistui, mikä olikin tavoitteeni. Mutta ennen kaikkea parasta hieno ryhmä ja mieletön tsemppari Mats!"

"Ennen kuin äijätreenit pääsivät alkuun, olivat omat tavoitteet hyvin simppelit: aloittaa piiiitkän ajan jälkeen säännöllinen liikunta. Mitään muita tavoitteita en asettanut, muut mahdolliset muutokset tulisivat sitten seurauksena tavoitteen toteutumisesta. Mitä kävi? Painoa tippui 6kg, energiatasout nousivat reippaasti, keskisyke tippui alkulämmittelyssä reilusti (sama alkulämmittely joka salitreeneissä 4 viikkoa), aikaisempi epäsäännöllinen ruokailu muuttunut terveelliseksi. Puhutaan siis isosta elämäntapamuutoksesta!"