Juoksijan voimavalmennusryhmä 2

Vie juoksusi uudelle tasolle la 5.2.2022 klo 12.00 alkavassa kertausvalmennuksessa

Paikkoja rajoitetusti, joten toimi nopeasti!

Lisää tuote ostoskoriin ja siirry kassalle. Kassalla voit valita maksutavaksi joko verkkomaksun tai maksun laskulla, liikuntarahalla, pankkikortilla.

89,00 € / kpl sis. alv 24,00 % + Toimituskulut alkaen 0,00 €
  Kpl

Eri aikoina Juoksijoiden voimavalmennukseen osallistuneille on Sipoon Sykkeellä tarjolla helmikuussa 2022 joka lauantai klo 12-13.15 kokoontuva max 8 hengen ryhmä, jossa treenataan pääosin salin puolella aiemman valmennuksen ohjelman mukaisia ohjattuja treenejä.
Voit osallista valmennukseen, vaikka et olisikaan osallistunut aiemmin Juoksijoiden voimavalmennukseen, mikäli sinulla on jonkin verran salikokemusta.

Nousujohteisuuden takaamiseksi otetaan myös uusia liikkeitä ja metodeja mukaan valmennukseen. Voi tulla hiki.

Kokoontumiset Sykkeellä lauantaisin klo 12.00-13.15.
Lauantait: 5.2. | 12.2. | 19.2 | 26.2.2022.

Osallistujille tulee olemaan oma suljettu WhatsApp-ryhmä.

Toiveena on, että viimeistään tammikuussa 2022 harjoitat lihaskuntoasi omatoimisesti, kotona tai salilla, aiemmin valmennuksessa saamaasi ohjelmaa hyödyntäen, jotta saat lihaskuntopohjaa helmikuun karkeloita varten, ja saat maksimihyödyn yhteistreeneistä.

 

Alla kertauksena pari isoa hyötyä voimavaharjoittelusta juoksun tukena:

- Juoksun taloudellisuus paranee vahvistuneen lihaksiston myötä

- Loukkaantumisriski vähenee

”Voimaharjoittelu tarjoaa juoksusuorituskyvylle huomattavia hyötyjä ja se on tärkeä osa juoksijan harjoittelua. Voimaharjoittelun avulla kestävyysominaisuutensa huipputasolle harjoitellut juoksijakin voi parantaa suorituskykyään, ja voimaharjoittelulla on rooli myös vammojen hoidossa ja ennaltaehkäisyssä.” (lähde: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68727#)

Talvikausi on erinomainen vaihe vuosikalenterissa voimatason nostamiseksi, ja keväällä, kun juoksukelit paranevat, voit siirtyä voimaharjoittelussa ylläpitoon.

Ja mikä parasta, valmennuksessa saat vertaistukea muilta innokkailta juoksijoilta.

Tulostakuu: mikäli et ole tyytyväinen valmennukseen, saat rahasi takaisin!

Kenelle valmennus sopii?

Mikäli haluat varmistaa suoritustekniikkaasi salilla, nostaa lihaksistosi voimatasoja, parantaa juoksusi taloudellisuutta sekä ehkäistä loukkaantumisia, valmennus sopii sinulle kuin piikkari radalle.

Myös tähän kertausvalmennukseen sisältyy ohjatun treenin lisäksi omia treenejä valmennuksen keston ajan, ja valmennuksen myötä saat liikepankkiisi lisää liikkeitä sekä ohjeita omatoimisen voimaohjelman toteuttamista varten (salilla, ulkona ja kotona).

Tämä kurssi antaa sinulle juoksua tukevan voimaharjoittelun elementit moneksi vuodeksi.

Sinun tulisi suoda itsellesi voimailuun aikaa yksi tunti ja 15 minuuttia neljänä (4) lauantaina yhden kuukauden aikana. Yhteiset treenipäivät ovat:
- la 05.02.2022 klo 12.00-13.15
- la 12.02.2022 klo 12.00-13.15
- la 19.02.2022 klo 12.00-13.15
- la 26.02.2022 klo 12.00-13.15

Tämän lisäksi sinun tulisi sijoittaa rahallisesti tähän 89€ (1kk).
 

Kuka sinua valmentaa?

Jouni Varpelaide, Auktorisoitu FAF Personal Trainer®, Trainer4Youn Voimavalmentaja

Olen köpötellyt 10 maratonia, 5-6 Vätternrundania (300 km pyöräily) ja lukuisia lyhyempiä juoksuja ja pyöräilyjä. En ole saavuttanut mitään vakuuttavia aikoja, mutta ymmärrys noista lajeista minulla on.

Voimailua olen harrastanut yli 20 vuotta, ja viimeiset kolme vuotta niistä olen jatkuvasti opiskellut lisää.

Mottoni valmennuksessa: ”Ikä ei ole kehityksen este”.

 

Varmista paikkasi kertauskurssille varaamalla paikka (89€) valmennukseen suoraan verkkokaupasta.

Paikkoja max 8. Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli rajoitukset estävät ryhmässä harjoittelemisen sisätiloissa siirrämme valmennuksen aloitusaikaa.